miercuri, 9 mai 2012

ia tolerează-mă şi tu puţin

sunt pur şi simplu terminată
ieri am aşteptat cu sufletul la gură să mă suni
şi degeaba
am plâns de nervi
oricum nu mai plânsesem de câteva luni bune
seara am adormit ascultându-l pe sragher din telefon
cum recita el ceva-n engleză ca un veritabil idol
de parcă n-ar fi în fine să zicem că asta e o licenţă poetică
bine acum recunosc l-am ascultat şi pe profu tot din telefon
l-aş cumpăra să-mi cânte mereu când dorm
pe profu l-am cunoscut mai bine de curând
deşi nu fac ore cu el îmi place să zic că e profu meu
îmi mai predă viaţă din când în când
ooo dar şi lui îi plac elevele conştiincioase
bine că alex ştefănescu a ieşit din viaţa amoroasă la 60 de ani
altfel mă transformam în balanţă
hei însă vă ziceam de profu
tot de la el am aflat de antroposofie
poate o să fac o obsesie pentru profu cum îi ziceam îi urmă cu două nopţi lui edi pe mess
mi-a replicat că sunt ciudată
domne aşa sunt fetele la şaişpe ani fac obsesii şi mănâncă ciocolată
ar trebui să te obişnuieşti cu asta pentru că dacă ne
căsătorim să ştii că eu nu vreau să fac copii
doar dacă m-aş căsători cu prăjitură aş face
deci rolul de progenitură mi-l asum eu dragule
elena acum învaţă la istorie în câteva ore dăm teză
personal mi se rupe am atâtea probleme numai de teza asta nu îmi arde
toate notele mici luate în ultimul timp m-au convins să ud florile
ieri seară la şcoală profu de mate avea grijă de mine
ca de odrasla lui şi mi-a amintit de preotul selişte
pe care l-am admirat o după-amiază întreagă printre blocurile din craioviţa
vedeţi băi poeţilor de prin împrejurimi că scriu şi io de craioviţa
puneţi un semn în calendar
era atât de atent şi răbdător cu micuţa şi adorabila lui fiică
soţia se ocupa de un bebe la fel de special
lăsaţi bărbaţii înalţi să vină la mine vă rog
ştiţi că eu iubesc mult şi aş putea să iubesc şi mai mult în caz că mi-ar cere cineva
de fapt dacă mă gândesc mai bine
îmi e foarte dor de profu de istorie dintr-a opta
iar ca să-l mai am lângă mine pe profu de muzică dintr-a cincea
aş da aş face absolut orice
se zvonea că m-aş fi amorezat de dumnealui
partea adevărată e că m-a învăţat ce înseamnă frumosul atâta tot
nici pe profu de la meditaţii nu l-am văzut de mult
era de treabă îmi făcea masaj mereu
deşi amândoi eram obosiţi mereu
câţiva ani mi-a explicat pictura bunuşiu
cel mai simpatic prof cu mustaţă
am mai avut şi alţi profi dar erau seci
despre profe nu zic nimic sunt miiiisoooogiiiinăăăă
şi în mod cert n-o să-mi schimb părerea
noaptea trecută am reuşit să dorm mai mult ca în ultimele două săptămâni
sunt bine din punctul ăsta de vedere
mâine mă duc la film în acelaşi timp e premieră la teatru
v-am zis că-mi place silviu nu am stat câteva ore la cafea cu el
apoi m-a dus în propriul său teatru
nu mai voiam să ies de acolo îmi plăcea senzaţia
în zori m-am tuns şi mi-a părut rău într-un fel că am crescut într-un fel
toţi oamenii necinstiţi mă fac să îmbătrânesc mai repede
când i-am povestit prăjitură mi-a declarat că sunt prea subiectivă narcisistă
sunt sigură că dacă ar citi rândurile de mai sus pe chipul lui s-ar vedea
naivitatea mea de copilă sofisticată plus că ochii lui ar striga
vreau să mă închid în căldura ei ppfff
poate că într-o zi vor fi toate lucrurile roz şi o să crăp de fericire
pe mormânt să-mi puneţi flori albe nu o să îmbrac niciodată o rochie de mireasă.

Niciun comentariu: