sâmbătă, 26 noiembrie 2011

tooot mai sus!

Ieri, ca de obicei în ultimul timp, a fost o zi obositoare.
M-am trezit la 9, mi-am făcut temele, şi la 11:30 eram deja la şcoală la ora de latină suplimentară pentru olimpiadă. Au urmat două ore de engleză şi apoi două ore de repetiţie pentru spectacol. După prima repetiţie, şi mie, şi lui Vlad, ni se luase de replici spuse iar şi iar. Şi mă simţeam şi rău...

După ore, am sunat-o şi rugat-o pe Eliza să meargă cu mine prin Kaufland să cumpăr nişte rechizite pentru copiii de la Sfântul Mina. Ne-am distrat. Chiar m-am simţit bine, după atâta oboseală. Şi în plus, ne-am mai şi întâlnit cu o mulţime de lume. Cel puţin cu domnul meu actual de desen ne-am întâlnit la aproape fiecare raion, inclusiv la ieşire...

Acasă, m-am apucat să fac curăţenie în birou, să scap de toate chestiile inutile din el. Şi am reuşit să fac. Apoi am stat puţin pe net şi din nou am căzut frântă.
Azi mă trezi pe la 10 şi plecai la ţară. Nu mă mişcai din casă, de la căldurică. Mă uitai la seria mea de filme de sâmbătă : Pariu cu viaţa, Xena - Prinţesa Războinică, Legenda Căutătorului (îmi place mult de vrăjitorul Zeddicus Zu`l Zorrader).
Din nou acasă. Căldurăăă. Un ceai fierbinte şi o carte. Ce poate să fie mai frumos de atât? Vorba domnului Ivănescu...

Mâine mă duc la Drăgăşani... ieiiiiii !!! Să vezi distracţie ...

Niciun comentariu: