joi, 24 noiembrie 2011

chestie

N-am mai scris de mult timp pe blog şi-mi era dor.
Hmm... cu ce să încep?

Ieri am stat la şcoală opt ore, deci practic cât stă un om mare la muncă. Am făcut două ore repetiţie la spectacolul pe care îl realizăm pe 29 noiembrie pentru copiii cu dizabilităţi de la Sfântul Mina. Vine presa, reprezentanţi de la primărie... Tot tacâmul de onoare. 9 C, clasa umanistăăă, în frunte cu doamnele profesoare Claudia Drăghici şi Danciu Ana!

Tot ieri, ne-a dat proful de fizică a treia lucrare consecutivă (şi ora de fizică a fost penultima, de la 17:30 la 18:30). Prima, dată miercurea trecută, a fost uşoară şi făcusem totul, luam 10, apoi s-au răsculat câţiva din clasă că ei n-au făcut şi nu ne-a mai luat lucrările. La a doua, de vineri, când am dat lucrarea după două ore în care am avut teza la engleză, nu am făcut nimic. Ieri, după ce a binevoit să intre în clasă, ne-a spus că s-a uitat peste lucrări, sunt dezastru şi ne mai dă una. Nici la asta n-am făcut nimic.

Aseară am fost atât de obosită încât, după ce am ieşit din şcoală, vrând să-mi bag telefonul în ghiozdan să pot să mă închid la geacă, mi-a căzut ghiozdanul din mână. Şi am mai stat în staţie de la 19:20 până la 19:45 după autobuz. Eram toţi vai mama noastră. Dacă ne dădeai un brânci ne spărgeam. Am ajuns acasă pe la 8 şi ceva. M-am pus în pat la 10, nu mai rezistam.

Azi, la 6, când plecă mama la serviciu, mă trezii şi eu. Să învăţ pentru teza de la română. Primele două comentarii le învăţai foarte bine, însă caracterizarea mai puţin. Şi fix aia îmi căzu. Bleah! Dar, oricum, scrisei două pagini...
După orele de teză, ne aduse lucrarea la biologie... Ieeeiii, am luat 9, 50!

Şiiii... surpriză ... la ultima oră, logică, chiulirăm. Toţi! DA! Toţi! Încă nu-mi vine să cred... Ca un făcut, exact atunci era şi unchiul meu acolo, să-l ia pe verişor de la grădi şi mă aduse cu maşina acasă. Era naşpa să mai stau în staţie după autobuz. Aşa se face că la 16:30 fusei acasă...

Luni mi-am luat două cărţi de Ian Fleming cu 3 lei fiecare. Din colecţia aia de la Cancan, "James Bond", de s-a vândut anul trecut cu 10 lei.
Am citit "Lista lui Manolescu - Poezia", dar nu o să scriu despre ea. Poate scriu despre "Alchimistul" lui Coelho, îl luai azi de la bibliotecă.

Astăzi, la întâlnirile TraDem fu invitat poetul Paul Vinicius... Îmi pare aşa rău că nu putui să mă duc...

Fază-azi. Mergeam cu Robert spre staţie, să ne ducem la şcoală. Trecu prin faţa noastră o femeie cu palton lung şi negru şi cu gluga pusă. La care eu : "Doamne, vere, ce mă speriai, crezui că e Moartea...".
A, să nu uit. Am luat 9 la mate. Aici nu mă lăudasem, că în rest... (Robert e invidios!)

Mai înainte, când mă dusei la bucătărie să-mi iau bomboane Chokotoff, tv-ul era dat pe Prima şi văzui reclamă la filmul "Omul fără chip", care părea super interesant, dar nu îl găsesc pe net să mă uit.

şiiiiii ... pentru că nu se putea altfel, ultima poezie scrisă :

fire de perseverenţă

ne vom asfinţi în puteri
de geniu necopt
şi va veni oceanul să ne înghită
cu buzele lui senzuale
pe scalpul nostru rece
o zi ca un cearşaf

Niciun comentariu: