marți, 20 septembrie 2011

noi ... şi cuvintele noastre

GeO : Aaa, apropo, mi-a zis Ştefan să îţi zic că cura de slăbit cu ciocolată şi cu Pepsi e cea mai bună soluţie să treci printr-o depresie.

RoX : Ştii să faci blog pe wordpress ?
GeO : Ţi-am zis să nu mai vorbeşti cu mine cu cuvinte pe care nu le înţeleg ...

GeO : Să fie sănătoşi şi casă de jeleu ...

RoX : Apăru melodia lui StarChild. E super mişto.
GeO : Nu-mi place.
RoX : N-are nimic. Nici mie. Dar o zic din politeţe.

GeO : Mâine mă duc la Târgu Jiu.
RoX : Vezi poate te întâlneşti cu Lorena ... (cunoscătorii ştiu cine e Lorena)

GeO : Îmi vine să mă iau la pumni !!!
RoX : Eu zic să-ţi dai un cap în gură !!!

GeO : Îi zisei lui mami de notă ...
RoX : Şiiii? Te pusă să mănânci ciorbă?

GeO : Zi-mi şi mie nişte alintături .
RoX : Pisic, pisi, fantomiţa mea, javră mică şi pufoasă, nesimţitul dracului, cretinul maică-sii, că taică-su era mişto ...

RoX : Să îţi cadă banana din gură dacă minţi ?

Niciun comentariu: