marți, 13 septembrie 2011

deci liceu ...

Băăăăăăăăiiiiiiiiii vreau vacanţăăăă !!!!!
Aşa ... păi o zi de liceu. Naşpa! Stătui cam o jumătate de oră să reuşesc să-mi prind părul, asta pentru că mi-a trebuit mie păr scurt şi breton pe o parte. Nu îmi mai plăcea părul meu lung de 1 metru şi 20 de centimetri. Deci oricum mai lung decât în poza asta din stânga.
Pe mine şi pe vecinu' ne duse tata cu maşina ... şi ajunserăm noi la şcoală la 12:50 şi începeam orele abia la 13:30. Beton! Până să înceapă cursurile ne duserăm la secretariat să dăm cererile pentru o adeverinţă din aia care ne trebuie pentru abonamentul la RAT. Până să-i aştept pe Robert şi pe Andra, fusei matora unui scandal între domnul director Predoi şi o tanti nebună. Dar nebună, nu glumă! Cred că era scăpată de la sanatoriu, serios!
Şi începură orele ... Română. Profa e drăguţică. Sper să ne înţelegem. Zise că mizează mult pe comunicare şi originalitate. Deci ăsta e un punct forte.
Religie. Nu făcurăm, întrucât nu veni nimeni la oră.
Engleză. Doamne, ai grijă de noi! Din prima oră ne-a pus să ne facem 11 fişe cu toate timpurile învăţate până acum ... Frate, e prima orăăă!!!
Desen. Singura oră mai palpitantă. Intră un tip cu ochelari, care la prima vedere pare arogant. Dar nu este. Ne puse să facem un peisaj ... şi eu făcui un soare potrivit pe pagină. Se luă de mine ... "Aşa aproape e soarele de pământ?" ... Replica mea : "Nu aţi specificat dacă peisajul trebuie să fie real sau ireal. Al meu e ireal.!" . Sper să înţeleagă că ador să pictez şi că, de obicei, eu pictez după cum îmi spune inima şi foarte puţin raţionamentul ...
Chimie. Frateeeee, tipa cu care facem chimia e ... prea exigentă. Ne dădu deja test. O să scoată din noi nişte chimişti adevăraţi, deşi noi ne-am dus la filologie ca să scăpăm de mate, chimie şi fizică.
Mate. Facem cu un prof. Chiar eram dezamăgită dacă aveam profă, fiind obişnuită de patru ani cu TuciTu şi cu încă un an cu Nemţeanu. Şi proful de acum e de treabă, la fel ca ceilalţi doi. Ne ţinu un discurs la începutul orei : " E bine să învăţaţi la mate că mate vă ordonează, vă face să gândiţi logic ... bla bla bla ... dacă învăţaţi mate sunteţi mai deştepţi" ... Îmi zic în gând : "Hopaaa! Adicătelea crede că matematicienii sunt mai deştepţi!" ... Deschid gura şi îl întreb : "Vreţi să spuneţi că matematicienii ne sunt superiori?" ... Răspunde : "Nu voiam să spun asta. Un om poate să nu ştie deloc matematică şi să fie un poet extraordinar!" ... În gând : "Frate, ce ai nimerit-o!" ... Deci suntem pe aceeaşi lungime de undă. Încă nu ştie nimeni din liceu că eu sunt poetă ...

E trecut de miezul nopţii şi eu stau pe mess, pe facebook, pe blog, nici măcar nu am luat cina, când mâine am 7 ore ...

Niciun comentariu: