miercuri, 15 decembrie 2010

wonderful day!

azi [n.r.15 decembrie 2010]...o zi ca celelalte cu chestii inevitabile !
cum zicea si proverbul "ziua buna se cunoaste de dimineata"

prima ora - geografie :
ne-am facut singuri lectia ca doamna profesoara sa corecteze tezele.la sfarsitul orei eu in gand imi ziceam "yeeeeeees...am scapat" ,adica nu a corectat si teza mea....sigur iau 9.

si acum incepe partea interesanta [3 x 10]

a doua ora - istorie :
profu` binedispus...face prezenta intrebandu-i pe colegii mei cine a invatat...
Bianca doreste sa raspunda...o asculta ....ii da 10 !
cine ia 10 la istorie e tare !
nu prea invatasem lectia...am citit-o doar aseara o data...mai repetai in clasa ...si ,surpriza !, vrea Ileana sau Iuliana [cum imi zice dl.prof.] sa zica lectia.
zic eu pe acolo cateva propozitii....domnu`: povesteste-mi o lectie din urma...ma apuc sa-i zic despre Mihai Viteazul....fac o greseala mica,mica....trecem peste si urmeaza intrebarea de la prof...ceva mai greu de "lupta antiotomana" nu putea sa-mi dea...ii spun cateva chestii pe acolo...mai zice si dansul ...si uite cum ia Ileana al doilea 10 la istorie !
si Luiza lua 10 ...ce mai,suntem buni la istorie !
avand in vedere ca prima mea nota a fost un 2 [de care,din fericire,nu a tinut cont]...cred ca trebuie apreciat faptul ca ma duc la olimpiada - faza judeteana !

a 3-a ora - religie :
am luat 10 pe un desen cu un brad impodobit si 4 cadouri sub el....m-am chinuit vreo 5 minute sa-l fac ! si a meritat ...

a 4-a ora - tehnologie :
o asculta pe Eliza....si imediat dup imi zice sa ma ridic in picioare sa zic lectia...pe care o citisem de 2 ori in timpul ascultarii Elizei....auci !....ii spun 4 propozitii din parca 6 ,cat era lectia....gresesc o denumire...si uite asa iau al 3lea 10 pe ziua de azi !

a 5a si a 6a ora - romana :
ne pune sa lucram teste....si dumneaei corecteaza tezele pe care le-am dat ieri.
la primul subiect au fost doua variante din care noi trebuia sa alegem una....eu si cu Eliza [best friend] am fost singurele din clasa care am ales varianta cu Mircea Cartarescu...tezele noastre sunt ultimele...mai avem de asteptat pana le corecteaza!....deci,din nou , uraaaaaa !
a,si inca ceva....uraaaa ! si pentru Georgi care lua 8,50 si nu ne asteptam....deci se duce la taraaa in vacanta.

gata cu scoala....cand am venit acasa ,am mancat si m-am culcat....m-a trezit mama pe la 6 si ceva ca sa mai lucrez la mate : maine = teza....Doamne ajuta !
acum luai pauza de la facut exercitii la mate...imi venira si musafirii....si cred ca ma duc sa termin de scris...

Niciun comentariu: