joi, 30 decembrie 2010

să citiţi

Am terminat ieri de citit "Bel-Ami" de Guy de Maupassant.
A fost foarte frumos tradusă cartea de către Garabet Ibrăileanu,mesajul transmiţându-se foarte uşor către cititori.
În carte este vorba despre un anume Georges Duroy,care locuia în Paris,neavând job.Ajunge,prin intermediul unui prieten,redactor la cel mai important ziar din oraş.Intră într-o clasă socială distinsă,dorindu-şi din ce în ce mai mult.
Merită să citiţi "Bel-Ami".Găsiţi nişte învăţături straşnice în carte!

Acum mă apucai de "Om bogat,om sărac" de Irwin Shaw...după primele pagini pare interesantă.
A citit-o mama înaintea mea şi a fost încântată...mă duc la citit !

Şi ...o melodie care mie îmi place mult,mult
"Au înnebunit salcâmii" lui Tudor Gheorghe
http://www.youtube.com/watch?v=9VfW0B1YP7w

Niciun comentariu: