duminică, 29 noiembrie 2015

amanţii 3.0 de corina ozon

Fericită-s şi mi-e bine
Cu 'Amanţii' lângă mine

a Corinei martoră sunt
şi m-aplec pân' la pământ
pentru acest mic amănunt
că ea scrise despre noi
şi unii mai ţărănoi
în veci n-ar recunoaşte
că decât să pupe moaşte
pup-un loc mai fermecat
cu iubire amestecat.

pentru-o vreme îndelungată
fusei în online amantă
ştiu bine Cati ce simte
nu mai am alte cuvinte

despre Mircea n-am ce zice
doar că l-aş cam interzice
tuturor femeilor din univers
ce-au crezut că e pervers.

genul meu e Nelu, clar
în el se-ascunde-n gospodar
şi sigur mă-ndrăgostesc
când în viaţa lui sosesc.

de Teo nu-mi pare rău
că sunt şarpe de dudău
nu o sufăr nici pe soacră
că-i mai mult o poamă acră.

Larisa, Cami şi Clau
în suflet adânc îmi stau
şi le iubesc până mor
c-au cel mai zdravăn umor.

Domiţian, dracu să-l ia
de netot, de puşlama
frate cu Epaminonda.

la New York chiar vreau să merg
după bogătani s-alerg
interviuri să le iau
cât să zică mâţa miau

înc-un volum vreau să vie
scris la fel, cu măiestrie
să mă-ncânte, să-mi dea seama
că-mi stă bine cu marama
doar în foto, vreau să spun
hai c-am treabă, plec, drum bun. 

Niciun comentariu: