marți, 24 februarie 2015

Klaus Iohannis cunoaşte puterea exemplului personal.

L-am votat pe omul ăsta. Şi sunt mândră de alegerea mea.
Îmi place foarte mult cum gândeşte, este prompt, sincer şi foarte serios şi responsabil. Pe mine mă inspiră. Mă face să-mi doresc mai mult de la mine, să fiu mai bună în tot ceea ce fac. Klaus Iohannis cunoaşte puterea exemplului personal.
Am încercat să-l descopăr puţin prin intermediul cărţii sale şi am găsit un om foarte deschis şi foarte cald. Mi-ar plăcea să-l cunosc personal.

Citate:
"O viaţă se contruieşte pas cu pas. La fel o carieră, o comunitate sau chiar o naţiune. Nimic nu vine peste noapte, cel puţin nimic durabil şi statornic. În acelaşi timp, orice lucru ar face un om în viaţă poate fi un avantaj sau un dezavantaj. Depinde cum foloseşti acel lucru. Mereu am spus că, despre un om, vorbele cel mai bine faptele. Am fost sigur că treaba mea este să fac, şi nu să vorbesc despre ceea ce am de gând să fac."
"Dacă se întâlnesc doi oameni care se plac şi se înţeleg, restul devine irelevant."
"Prea multe persoane au reuşit să obţină prea multe titluri, cu prea puţină muncă."
"Mi-a plăcut dintotdeauna să lucrez cu adolescenţii. Nu mi s-au părut niciodată nici dificili, nici greu de stăpânit. Nu ei sunt dificili. Societatea în care trebuie să trăiască şi în care trebuie să se integreze este dificilă."
"Este un lucru deja cunoscut: un profesionist, indiferent de domeniu, are nevoie de foarte multă energie pentru a fi performant. Nici oamenii politici nu sunt altfel. Eu îmi extrag energia din convingerile mele şi din realizările mele, personale şi profesionale."
"Faptul că pot să comunic cu oricine reprezintă unul dintre atuurile mele."

Niciun comentariu: