luni, 1 septembrie 2014

10 cărţi care cică m-au marcat

După experimentul IceBucketChallenge, urmează 10 cărţi care te-au marcat, pe acelaşi calapod. Pe cel din urmă am ales să-l fac pentru că nu ar fi fost politicos să le refuz pe Miku şi pe Cami, care m-au nominalizat; acesta fiind singurul motiv real, pentru că, în treacăt fie spus, nu-mi place să fiu cobaiul nimănui.
Aşadar iată cele 10 cărţi care cică m-au marcat, spun cică, întrucât fiecare carte pe care am citit-o de-a lungul timpului m-a marcat într-un fel sau altul, mi-a deschis ochii mai mult:
  • Fahrenheit451 de Ray Bradbury
  • Morarul care urla la lună de Arto Paasilinna
  • Tess d'Uberville de Thomas Hardy
  • Adam şi Eva de Liviu Rebreanu
  • Crimele familiei Borgia de Michel Zevaco
  • nymphette_dark99 de Cristina Nemerovschi
  • Ştiinţa ocultă de Rudolf Steiner
  • Vraciul. Profesorul Wilczur de Tadeusz Dolega Mostowicz
  • Femeia despre care scriu de Nicolae Coande
  • Memoriile unei gheişe de Arthur Golden
Nu plasez jocul mai departe nimănui, fiindcă toţi sunt liberi să o facă dacă vor; invitaţia mea nu este o condiţie sine.qua.non ca să spună ceva despre ei.

Niciun comentariu: