luni, 15 octombrie 2012

oDaDaDaDa!

Deşi îmi făcusem planuri să scriu despre altceva, acum nu mai contează.
Joi vine Cipariu la Craiovaaaaaaaaaaaaa!!!
Joi, 18 octombrie 2012, ora 17.00, Teatrul Naţional “Marin Sorescu” din Craiova, sala Ion D. Sîrbu, găzduieşte o lectură publică prilejuită de lansarea cărţii “singurătatea vine pe facebook” de Dan Mircea Cipariu,Editura TracusArte, cu 12 d
esene de Mihai Zgondoiu. Amfitrionul evenimentului: Nicolae Coande. “Am vrut foarte mult să ajung în capitala Olteniei, în inima ei culturală, la Teatrul Naţional, condus atât de inspirat de regizorul Mircea Cornişteanu. Mi-am dorit ca “singurătatatea vine pe facebook” să fie prezentată de unul dintre cei mai importanţi poeţi români contemporani, Nicolae Coande. Nu în ultimul rând, am ales Craiova şi pentru că un grup de liceeni de la Colegiu Naţional “Ştefan Velovan” au confecţionat, de curând, după cursuri, cărţi-obiect cu poeme ale unor autori născuţi în septembrie, precum Nicolae Coande, Ciupureanu Ionel sau subsemnatul. Ce poate dezvălui noul meu proiect editorial? Distincţia dintre vis şi virtualitate, dintre reţea şi unicitate, dintre evoluţie şi devenire”, a declarat Dan Mircea Cipariu.

Niciun comentariu: