miercuri, 29 februarie 2012

ultimatum

Am fost aseară la TNC, s-a recitat din Marin Sorescu, doar sunt Zilele Marin Sorescu.
Cine credeţi că stătea pe scenă, alături de Caramitru, George Mihăiţă, Albulescu, Virgil Ogăşanu, Ilie Gheorghe şi Vali Mihali? Romaniţa Ionescu...
Romaniţa, această patrioată completă, a reuşit, cu tact şi binevoinţă, să strice tot. Începând de la eleganţa care nu a fost nicidecum eleganţă până la prestaţia de floricică pierdută-n zare a fost totul jalnic. Nu-mi dau seama cum a reuşit Mihali să colaboreze cu ea.
Andreea a plâns când a recitat Ilie Gheorghe. Mie îmi tremurau picioarele când recita Mihali. Buni actori! Doar sunt din TNC... :)) Dacă ar fi şi Caramitru în TNC...altă viaţă! :*

Am un somn teribil... Ca orice copil cuminte, trebuia să stau acasă să învăţ... Şi am dormit ca un bebeluş... Nu sunt prea sigură de ceea ce fac la noapte.

Ieieieieiei, de mâine, ooo DA, primăvară!

Niciun comentariu: