joi, 23 februarie 2012

(7)

dacă ar şti Tarquinus Superbus
câte eleve îl iubesc
ar mai scrie o femeie
m-a pus la zid cu comentariul la lucrarea mea de doctorat
i-am răspuns că nu-mi pasă
hai să ieşim la o cafea poate îţi cumpăr o blană
să ne iubim pe ea iarna la munte
o să îţi dau un vers e mai bun ca un inel crede-mă
merge în suflet
eleva cu numărul doi ar alerga desculţă pe pajişti pline cu mărăcini
sunt entuziastă am două culori pe faţă
iubire mişcă-te mai repede
nu pot astăzi sunt calmă scriu un roman
şi-mi vărs fluturii pe caldarâmul nefericirilor
înţelege-mă n-am timp să trăiesc
de ce crezi că te-am ales pe tine
tu mă trăieşti cu surâsuri grave
printre florile zeilor
oh îţi mulţumesc nu trebuia ironico a mea eşti
pe veci
în stane reci
până o să pleci
spre negrul albului pe care deja mergi
oh îţi mulţumesc nu trebuia
dragul meu
draga mea

Niciun comentariu: