luni, 27 februarie 2012

de trei x of, pe principiul > de trei x femeie

La mulţi ani, Andrux! Să creşti mare şi puternică!
La mulţi ani, Mister Nea Mărin! (el e cel mai tare prof de mate) Multă sănătate şi să îi învăţaţi şi pe alţii mate aşa cum m-aţi învăţat pe mine! >:D<

Azi am fost chinuită 3 ore cu latină. Duminică e olimpiada. Sâmbătă e olimpiada la română. Ambele judeţene. Profele m-au învoit săptămâna asta de la şcoală, dar pe la unele ore tot mă duc, că avem lucrări şi chestii. Joi trebuie să ajung şi pe la târgul Gaudeamus, că i-am zis şi lui Gabi şi lui Gabi că mă duc.
Am treabă multă, n-am timp de poveşti.

Acum mă duc să fac trei planşe pentru ora de desen, aveam patru de făcut, dar Elena e foarte drăguuu şi mă ajută, făcându-mi una dintre ele. Mulţumeeeesc!
Am multe subiecte de făcut la română, traducere la latină şi tema la engleză. La alte ore n-am de gând să mai stau mâine.
Trebuie să scriu şi un articol pentru revista liceului... şi alte mirifice lucruri esenţiale.

Vreau să citesc "Noaptea pisicilor lungi" de Sorin Delaskela. Omul a fost la întâlnirile TraDem acum ceva timp şi n-am ştiut.
Timpule, opreşte-te, por favor!

Niciun comentariu: