vineri, 17 februarie 2012

chestiuţe

Bunică-mea, mama maică-mii, a fost colegă de clasă în liceu cu guvernatorul BNR, Mugur Isărescu. Mi-a povestit cum, într-o pauză, i-a dat cu scaunul în cap, pentru că o enervase. Apoi, tatăl Isărescu, profesorul lor de economie, tot pe Isărescu fiul l-a pedepsit.

Fratele maică-mii a făcut liceul Nicolae Bălcescu, actualmente Carol I, aici, în Craiova. A fost pe profil de mate-info şi făcea româna cu Gabriel Coşoveanu. Eu de ce n-am noroc de un prof de română celebru?

Astăzi au venit la şcoală, în amfiteatru, domnii Marinescu, Cornişteanu, Coande, Colan. A fost un moment foarte frumos. Marinescu s-a simţit ca acasă. A fost prima dată când l-am văzut pe Cornişteanu în postura de actor şi pot să zic că mi-a plăcut. Nu o să pot uita niciodată reacţia Andreei când l-a văzut pe Coande, despre care credea că este doar o legendă ce o povestesc eu când mă enervez. E necesar să amintesc şi mângâierile părinteşti executate de Colan asupra mea, fetiţa cu ochişori dulci, pentru că întrucât deoarece fiindcă!.
Sper că astăzi s-a convins şi profa de română de nişte chestii.

Pentru că am talent, l-am vrăjit din nou pe proful de fizică să nu ne dea lucrare, apoi la muzică a bârfit oleacă şi eram fericită. M-a colectat iubitu (adică unchiul meu) de pe drum şi aşa am ajuns acasă şi mai fericită.

Cred că răcesc, mă simt cam naşpa.
M-am uitat peste câteva sute de poezii scrise de mine, să selectez câte ceva pentru un concurs. La dracu, am numai poezii proaste. A avut dreptate Florin Iaru când mi-a zis că la 19 ani trebuie să ard tot ce scriu până atunci...

Apropo, mâine seară scriu despre "Fraier de Bucureşti" de Florin Iaru, oricum nu am ce face, nu mă duc la premieră. (Auzişi, Mihai?? Te ţin eu minte!!!). De dimineaţă sunt la ţară, au ai mei ceva de făcut, apoi oricum trebuie să mai fac rost de nişte bani.
Duminică se duc ai mei cu Rică şi Mimi la mănăstire, dar eu am olimpiadă la română. Şi de data asta chiar voiam să mă duc cu ei... Pe seară mergem la party, e ziua mătusă-mii.
Luni am două lucrări şi oră de latină, care face cât 3 ore. Mă ia cu durerea de cap numai când mă gândesc cât de mult am de învăţat.

Acum mai pierd timpul pe net... Sunt dezamăgită, mi-e dor şi nu mai suport zăpada.

Niciun comentariu: