miercuri, 1 februarie 2012

"Cuvântul meu nu semăna cu nimic" (Lucian.Blaga.)

Ce repede trece timpul...
S-a dus ianuarie, s-au dus zilele când îţi permiteai să stai în staţie după autobuz fără să-ţi îngheţe toate încheieturile. Zăpada e naşpa. Pe străzi e gheaţă. Acum îmi ia mai mult de douăzeci de minute să ajung în staţie. Pe vremea ok, ajungeam în nici cinci minute.
Ianuarie înseamnă o mulţime de petreceri, zile de naştere, onomastice, lucrarea la latină (modestia mă îndeamnă să spun că am luat 10), câştigarea unei prietene minunate, deschiderea unui suflet bun, un spectacol drăguţel la TNC, nişte cărţi bune şi unele proaste (sau foarte proaste), zile bolnăvioare şi cam atât.

Februarie mă aşteaptă cu ascultări pentru note mari/foarte mari, cu olimpiadă de latină şi olimpiadă de română, cu câteva spectacole pe la TNC, cu cărţi (+ restanţele din ianuarie), cu muzicăăăă, cu scris mult, cu ceai şi cu surprize, cred.

NOROC BUN!!! :x

Niciun comentariu: