duminică, 26 februarie 2012

Iubirea, între sacru şi profan

Ieri l-am văzut pe Pospai la Firică la emisiune. Găvărea cu sârg despre Gaudeamus.
Ieri l-am văzut pe Nae Prelipceanu la emisiunea lui Cristea-Enache. Poezie în repaosurile vieţii mergânde spre licenţă.

Băi nene, m-am săturat să vă aud pe voi, fetele de astăzi, adolescente sau copile, că muriţi că nu vă iubeşte nu-ştiu-cine şi nu-ştiu-ce-vi-s-a-întâmplat. Potoliţi-vă, vere! Nu se termină lumea aici. Habar n-am ce iubire vă găseşte pe voi la 12 ani. Generaţia asta, din care, din păcate, fac parte şi eu (acum am citat din Tudor) a înnebunit de tot.

Astăzi mi-am rezervat dreptul să nu fac nimic. Sunt prea obosită, bolnavă şi n-am chef de nimic. În concluzie, îmi imaginez tot felul de tâmpenii, citesc bloguri, consum Pepsi şi ciocolată, privesc filmuleţe amuzante, îmi aduc aminte şi respir.

Săptămâna asta cred că mă duc la Caligula, mi s-a făcut dor de Mihali şi de Colan. La urma urmei, dacă Fane a văzut spectacolul de 13 ori, eu de ce nu m-aş duce?
Să vă anunţ şi pe voi :
27 februarie, "Egoistul", cu Radu Beligan
2 martie, "Chinezii", regia lui Cornişteanu
5 martie, "Schimb de soţii", regia Dianei Lupescu
12 martie, "Dineu cu proşti", regia lui Caramitru (biletul e 100 lei)
19 martie, "Ultimul Don Juan", regia lui Petre Bokor
26 martie, "Molto gran impresione", regia lui Dan Tudor

Mă tot bate gândul să scriu un roman cu Lorena. Poate... La vară, când mă reinstalez în camera mea de scris (sau când o să primesc o bursă de creaţie). Lorena, pregăteşte-te sufleteşte să fii transpusă din realitate pe hârtie. Georgi ar râde două săptămâni, dacă ar citi asta. Eliza mi-ar spune să mă apuc mai repede de treabă, că vrea să citească. Iar el, M., m-ar felicita şi mi-ar promite că nu divulgă secretul Lorenei, deşi poate că a făcut-o deja.
Inevitabil, după ce o să apară romanul, M. s-ar îndrăgosti de mine şi am fi fericiţi :)))) Gândesc cam mult, ştiu... M., nu exagerez, prietene, ştiu că încă mă adori şi mă visezi la braţul tău... Şi mai ştiu şi că mama ta mă vrea :)))))
Deci voi, cunoscătorilor apropiaţi de Lorena, motivaţi-mă. Hai Eliza, lasă formulele la mate, ce dracu, suntem la filologie.

Niciun comentariu: