vineri, 10 februarie 2012

titlu? neah...

Azi nu ne-am dus la şcoală.
Mâine nu ne ducem la olimpiadă.
Din cauza vremii.
Am dormit, fără să exagerez câtuşi de puţin, 12 ore. Ce senzaţie drăguţă să te trezeşti târziu, când alţii sunt la muncă de ore bune.

Azi-noapte l-am visat pe O.Nimigean. E de bine?
Încep să mă satur de ideile lui Liiceanu, dar nu cred că mă voi sătura vreodată de vocea lui caldă.
Peste doi ani mă apuc de citit Martin Heidegger, am obţinut aprobarea profesorului de filozofie.

Elena îmi zice să scriu o poezie. (Cred că mai degrabă vrea o epigramă...) Eu am chef să scriu un BASM. Cineva s-a arătat încântat de basmele mele. Poate (POATE) o să postez unul pe blog... Dacă vrea cineva, îmi trimiteţi un mail, bine?

Mimi şi Rică intrară de câteva minute în casă. În sfârşit primii cadoul. Urmează o seară în care mă uit la filmuleţe cu Dinescu Mircea şi cânt melodiile lui John Mayer şi pe ale lui Leonard Cohen.
Mâine cred că mă duc la ţară. Simt nevoia să mai şi respir.

Niciun comentariu: