vineri, 14 iunie 2013

naşu' şi ouăle de Paşti

Am văzut ouă roşii prin bucătărie şi mi-am amintit de ceea ce a făcut naşu' de Paşti când era mic: a luat lada cu ouă roşii, s-a ascuns sub masă şi a organizat bătăi între ouă pe principiul: doar cel mai bun va câştiga, astfel că a mai rămas cu unul singur nespart. Apoi a ieşit cu el afară să ciocnească cu prietenii şi la prima (dovedindu-se singura) ciocnire oul său s-a spart.
O altă întâmplare memorabilă cu naşu' a fost când ai mei abia se mutaseră într-un apartament şi cineva nu voia să-i ajute cu o chestie. A venit naşu' în vizită, ei s-au plâns de faza aia, iar el a luat telefonul şi i-a pus să formeze numărul, a sunat şi s-a recomandat "Manolescu de la Procuratură", deşi nu avea nicio legătură cu numele-persoana-funcţia, urmarea fiind că ai mei au fost trataţi impecabil.
P.S.: Şi pentru toţi cei care m-au întrebat în ultimele două luni dacă bărbatul din poza de pe ecranul mobilului meu este tata vine răspunsul: da, el e tatăl meu spiritual. Ce ciudat, dacă mă gândesc bine sunt soră cu ai mei, având în vedere că pe ei naşu' i-a cununat şi pe mine botezat.
P.S. 2: Ia ascultaţi aici o melodie frumoasă despre Roxana, "Roxana-bomboana, se miră lumea de ea!" Adevăr grăieşti, Măria Ta Florin Salam :))

Niciun comentariu: