marți, 11 iunie 2013

meteodependentă

Ieri, când s-a înnorat, mi s-a făcut brusc rău: tremuram, aveam ameţeli, mă durea capul. A fost prima dată când am conştientizat ce impact are vremea asupra mea. Impact real. Tati mi-a zis că poate sunt meteodependentă şi m-am dus şi-am citit despre meteodependenţă, ca să văd care-i faza şi am descoperit că ea se manifestă prin probleme de sănătate (preponderent dureri ale articulaţiilor) sau stări de iritabilitate, nervozitate, tristeţe, scăderea puterii de concentrare, somnolenţă şi oboseală. Plus multe alte lucruri interesante, care chiar mi se potrivesc; pe majoritatea le-am trăit.
Şi azi s-a întâmplat la fel. Era cât pe ce să devin patetică şi să fac un post în care să descriu în stil bacovian una dintre marile mele drame (50% dintre meteodependenţi sunt depresivi), dar sunt mândră că acum pot să mă înţeleg şi să mă controlez.

P.S.: Abia acum am descoperit postul ăsta al lui Liviu Andrei, în care zice şi despre mine. Mersi, bă! :* Poeziile aici.

Niciun comentariu: