miercuri, 18 ianuarie 2012

Offffff

Nu mi s-a întâmplat nimic interesant despre care să scriu.
Şcoală cât încape.

Andrux a făcut rubeolă. Chestia din asta am făcut şi eu când eram mică şi nu-mi amintesc cum era. Asta-vară, cu o săptămână înainte de examen am făcut varicelă şi a fost cea mai mişto perioadă ... Nu m-am dus la şcoală pentru ore suplimentare de mate şi română, nu m-am dus la meditaţie, n-am făcut absolut nimic, nici nu am repetat singură ceva. Doar am stat la pc şi m-am abţinut să nu mă scarpin şi am citit ceva de Al. Dumas. Faza e că două săptămâni, cât a durat treaba asta cu varicela, ai mei mi-au făcut toate poftele. Mă, da' toaaaate! Mi-ar plăcea să mai fac încă o dată... Mai ales că e epidemie de varicelă la şcoală :)) .
Mai e un fel de bubat, rujeolă. Împotriva ăleia m-am vaccinat.

hei, Andrux, This is the Life! O să treacă repede. Să Nu Te Scarpini !!!!! (rămân semne, eu am)

În rest, mă uit la "Trăsniţi în NATO" pe youtube, sunt toate episoadele.
Mor după gluma aia :
Mârlanu : Gogoaşă, ia vezi, mă, nu mă ustură ochii?
Gogoaşă : De ce vă ustură ochii, domn sergent?
Mârlanu : De la prostia pe care o văd la tine!

Ciao! Mai văd un episod şi citesc. Sau mă pun la somn. Sunt obosită.

Niciun comentariu: