sâmbătă, 14 ianuarie 2012

am doar 16 ani! :x

Messu' meu e cretin! Stau pe mail şi îmi e incomod!
Pe Facebook geme de urări (mulţumesc tuturor celor care mi-au urat şi o să-mi mai ureze până se termină ziua!).
E 11 şi 25 şi ascult Radio KissFm, e Fresh Top 40. Uitai la ce număr ajunseră...

Povestea mea

Aşa, deci e 14 ianuarie, deci e ziua mea. Ha! Am 16 ani, sunt o babă, deci Trăiască Babele!
Pe 14 ianuarie 1996, la ora 02:45 a venit pe lume un copil grăbit... Nu am avut răbdare să stau în pântecele mamei cât trebuia, mi-am dorit să văd lumina zilei... Ai mei mi-au pus (fără să ştie) prenumele Roxana, care în persană înseamnă "zori de zi", iar în greacă înseamnă "strălucitoare, luminoasă". Mă numesc şi Ştiubei, care este de origine slavă şi înseamnă "izvor". Combinaţia perfectă!
M-am născut cu cordonul ombilical înfăşurat în jurul gâtului, încă de atunci aveam simţul esteticului, dar nu eram prudentă şi voiam să fiu Next Top Model.
Deşi am dat cu nasul de aer, nu respiram. Eram la fel de vânătă ca o vânată. Nu ţipam, nu făceam nimic. Eram precum o păpuşă din cârpe. Am primit nota 0 la naştere.
După câteva minute am început şi eu, încet, să mă comport ca un bebeluş normal. Nu zic că tata era terminat pe hol, întrucât i se spusese că nu prea am şanse să trăiesc.
Apoi am primit nota 4. Aveam 2,2 kilograme şi 42 de centimetri.
Aproximativ aceeaşi soartă a avut-o şi verişorul meu acum 3 ani. Amândoi suntem astăzi voinici datorită unei doctoriţe minunate, doamna Ursache, care merită toate laudele!
Doi copii care au ştiut ce vor din primul moment al existenţei.
Fiecare dintre noi este câte o minune pentru familia lui, fără îndoială. Cred că cel mai important lucru e că suntem sănătoşi.
Zilele trecute mă gândeam cu haz că sunt născută în secolul XX...

La Mulţi Ani mie! Încă o dată : Mă iubesc!

Vă mulţumesc tuturor celor care astăzi v-aţi făcut timp să-mi scrieţi un mesaj, să mă sunaţi să-mi spuneţi câteva cuvinte, asta înseamnă mult pentru mine. Sunteţi atât de drăguţi!


P.S. : Poza e din martie 2011. Pe asta am găsit-o, nu am timp să caut una mai recentă. Azi încă nu mi-am făcut niciuna! Vă pup! :*

Un comentariu:

MikuMyuuki spunea...

Heeeeei Rox! La muuuuulti muuuulti ani! >:D<