duminică, 15 ianuarie 2012

Moment istoric!

În primul rând, astăzi e ziua lui Eminescu. La mulţi ani, drag coleg! Să creşti mare!
A, şi mă iubesc, pentru că m-am născut pe 14. Dacă o să ajung vreo celebritate, în felul ăsta, o să am ziua mea, nu o să fiu în umbra lui Emi.

În al doilea rând, în sfârşit se găsiră oameni care să iasă în stradă să protesteze. Vereeee, de când vă zic eu să facem răscoală, ăăăă ?
Printre oamenii care protestează sunt şi din ăia care l-au votat pe Băselu'. Bă, boilor, nu vă e ruşine, mă? Tot voi aţi pus ştampila pe el şi tot voi vă plângeţi? Meritaţi, bă!
Jardarmii ăia care bat oamenii sunt cretini.
Da' Băsescu unde e în tot timpul ăsta? Bea un şpriţ?
În 1989 revoluţia a început iarna. E iarnă. Până şi Gaddafi a fost omorât, nu?
Sunt mulţi studenţi acolo, la protest ... Aveţi grijă, să nu muriţi! Ce se face ţara cu atâtea milioane de babalâci? Cum o să le mai susţinem pensiile?
Pun prea multe întrebări?
Aşa. Trăiesc un moment istoric. Mă rog, cu toţii trăim. Sper ca peste cel puţin cinci ani să avem şi noi, adicătelea poporu' român, o viaţă drăguţă (gen : şi acum spun doar pentru mine : o şcoală superrr, deschidere pentru cultură, ordine şi bun-simţ). Aşa să ne ajute Dumnezeu!
Mie una, mi-ar plăcea să revenim la monarhie. Dar asta nu se poate doar pentru că EU vreau asta...
Gata, mă opresc din comentat, că din nou mă enervez că m-am născut în România în vremurile astea.

În al treilea rând, mâine începe şcoala şi nu prea am chef. Odată cu ziua mea, se termină lanţul de petreceri, însă nu înseamnă că se termină distracţia. Pe 26 e iar ziua lui Rică ...

2 comentarii:

Tanasie Gabi spunea...

Jandarmii nu bat oameni, ii bat pe huliganii care distrug bunurile publice, pe drogati...aia sunt acolo doar sa profite de multime si sa fure, sau sa se creeze un haos ca in '89 si sa sparga magazinele, sa fure pe apucate. Era un titlu in GdS "Incultii astia ne baga in mana jandarmilor" Ce face tanara generatie? cu ce protesteaza? Pe facebook? Cu mesaje ca " Daca vreti sa-l dam jos pe porcul de Basescu da-ti LIKE" . Jalnic...foarte jalnic, nu degeaba i se zice generatia adormita...poate de la "iarba".

roxx spunea...

Ştii ce, Gabi, la urma urmei e mai bine să protestăm şi cu like-uri pe Facebook decât să nu protestăm deloc.