joi, 5 ianuarie 2012

cata-strofă

ioana dinulescu ar face un cuplu
minunat cu lascu de ce nu
pe toma velici cred că-l prinde
flori Bălănescu au amândoi privirile calde
lui n marinescu i-aş da-o pe andra rotaru
s-o mai dăscălească puţin
are nevoie de izolare
Ha! cred că ionică mărior ar fi copil adoptat
mai degrabă rolul de soţ i-ar strica repertoriul
nea firan îşi permite nu mă bag
pentru Boroghină aş face casting frate
pe Blandiana mi-o revendic o iubesc parcă-i maică-mea
are un ton de înger
mai trag cu ochiul la unghiile mele
purpurii mi se par când elegante când
îndrăzneţe
era să uit a divorţat Manolescu avem candidatul suprem
creaţa din craiova mai face un compromis
şi de data asta
trebuie că va lansa cartea poemelor copac-plantă-legumă
în felul ăsta numai Coande ar rămâne admirat
nopţile mele albe sunt de fapt
ceva gen
verde
iar îmi simt grele
venele din mâna dreaptă

# După o absenţă de cinci luni ... am reînceput POEZIA! :x
P.S. > Personajele sunt fictive, bineînţeles.

Niciun comentariu: