duminică, 1 ianuarie 2012

E he heeei

La mulţi ani, lume!
După o petrecere mişto cu nişte oameni mişto, unde am jucat sârbe şi hore, ne-am buricit pe manele, am dansat disco pe cântăcioşii aştia români de actualitate, am învăţat să dansez lambada, unde am mâncat cele mai bune salate din viaţa mea de până acum, unde am făcut caterincă de tot ce ne deranjează, unde am primit sfaturi bune, unde ne-am dixtrat, spre dimineaţă, adică, nah, pe la 6 jumătate, 7, am intrat oleacă pe feisbuc şi am stat de vorbă cu Tudor Jebeleanu, nume de cod : JB, pe ale cărui desene le iubesc. Mi-a dat un sfat preţios rău : să fiu contemporană cu mine însămi! Mulţumesc, JB, pentru toate cuvintele frumoase pe care mi le spuseşi azi-dimineaţă!

Acum, când mă trezii, îmi facui o listă cu vreo 200 de cărţi de citit în 2012, şi pe lângă ăştia, am mai descărcat şi de pe net cam 100, şi nu ştiu de ce, dar am impresia vagă că mai pe seară urmează o nouă petrecere.
Aşa, cum ziceam, în acest an nou (?) îmi propun să câştig nişte premii, să scriu, să mă distrez, sper să îmi lansez una dintre cărţi şi încă ceva lucruri mărunte.

E cinci fără 20. Mă duc să beau un ceai.

Niciun comentariu: