duminică, 22 ianuarie 2012

Moș Crăciun e din Laponia!

E două și ceva ceasul și sunt cu laptopul lui Rică în brațe, la el acasă, că și-a sărbătorit omul ziua de naștere mai devreme. La mulți anișori, Ricăăăă!!!!
Mi-aș dori să fiu în patul meu cu o carte pe care am ascuns-o prin birou în mînă.
Sunt cam bolnăvior și nu prea mă înțeleg zilele astea cu viața.
Azi aveam de gînd să postez ceva despre o carte, am scris azi-noapte, după ce am terminat-o, dar nu-mi luai foaia cu mine.
La ziua lui Gabi stătui mai mult de vorbă cu părinții lui, care sunt foarte drăguți. Cornel fu Doctor Love și ne învăță pe mine și pe încă o tipă (noi stăteam cu părinții, întrucît eram cele mai mari) cum să ne comportăm cu băieții și chestii de genul. Cornel e mișto, parcă e un frate mai mare.
Cîștigai și un premiu de 20 lei...
Mă rog, plecai de la un chef la altul... Viață!
N-am mai rîs de mult timp ca în seara asta.
Sper să ajung acasă cît mai repede, îmi e somn.
I-am dat lui Mirel trei dintre manuscrisele mele de poezie. Zise că a citit ceva, dar nu-mi dă nicio părere deocamdată și asta îmi face sîngele să fiarbă.
E un film cu George Clooney pe Pro tv. Love Clooney!!

Lecția de azi primită de la Fane : Îi dedicai o melodie și îi pusei telefonul meu să i-o cînte. Ca să se audă mai tare decît oricum se aude, el puse telefonul într-un pahar. Funcționează!
A, și îți mulțumesc, Fane, pentru masajul de la mîini. Mai vreauuu! Dacă mi s-ar face cîte un masaj din ăsta pe zi, aș scrie cîte o carte la zece zile. (Se știe că eu mai întîi scriu ceva, indiferent despre ce e vorba, pe foaie, apoi scriu la computer).
Pînă plec, mă mai uit la filmulețe pe you tube.
Noapte dimineață bună!

Niciun comentariu: