luni, 21 octombrie 2013

ţigani versus români

În cercul meu de prieteni, pentru că avem o cunoştinţă care a păţit-o, s-a discutat mult în ultima vreme despre cum ţiganii îşi bat iubitele/nevestele. Toată lumea care a aflat povestea a avut următoarea exclamaţie/concluzie: "Păi dacă s-a încurcat cu un ţigan?!".
Băi rasiştilor, vreţi să spuneţi că românii sunt perfecţi şi că nu-şi lovesc nici cu o floare nevestele? Ia demonstraţi, mă, mânca-v-aş gura voastră. Sunt atâtea cazuri mediatizate despre bătăile primite de românce de la soţii lor (o uitarăţi deja pe Alexandra Stan?), numai să vă uitaţi o dată la ştiri să contabilizaţi cazurile de omor în urma bătăilor - vreţi să spuneţi că ăia toţi sunt ţigani? Mergeţi prin sate şi întrebaţi, o să constataţi singuri că mai mult de 80% dintre bărbaţii români îşi bat femeile.
M-am săturat de ura asta faţă de ţigani pe care o manifestaţi toţi cu atâta ardoare, de parcă a fi ţigan este cel mai mare defect din lume. Dar voi v-aţi ales singuri, mă, la naştere din ce rasă-naţionalitate vreţi să faceţi parte?
Eu sunt de părere că toţi suntem oameni, indiferent de rasa şi naţionalitatea pe care o avem. Rasismul ăsta al vostru nu denotă decât gândire primitivă. În faţa lui Dumnezeu nu suntem ţigani sau români sau italieni sau spanioli sau chinezi sau etc., suntem suflete.Plus că de multe ori unii ţigani sunt mult mai oameni decât românii.
P.S.: Bineînţeles că o gloată de primitvi va înţelege din postul ăsta că sunt ţigancă. Spre liniştea voastră interioară, dragilor, vă mărturisesc că-s româncă get-beget, dar una cu mintea şi sufletul deschise.
Te trailes bahtalo :*

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce prostie

Anonim spunea...

De acord cu tine , nationalitatea nu poti sa ti-o alegi , dar cum sa te manifesti in societate poti sa alegi , conteaza si educatia de acasa si pe unde traiesti.Generalizez , sunt invatati de mici sa fure si sa se creadea superiori fata de cei din jur prin forta burta nu prin intelect.Ca mai sunt exceptii , tigani de treaba , e altceva .Daca ar fi toti cum ii caracterizezi tu , nu am mai fi asa de rau famati cum suntem vazuti afara.Poate crezi ca sunt rasist , poate sunt , dar asta e parerea pe care mi-am creat-o fata de ei.