marți, 22 octombrie 2013

poetul Liviu Ioan Stoiciu la Craiova

Am participat în această după-amiază la întâlnirea cu poetul Liviu Ioan Stoiciu din cadrul proiectului "Scriitori la Tradem", iniţiat de Nicolae Coande.
M-au captivat poveştile despre cum poezia l-a salvat de la suicid, dar şi problemele pe care le-a avut cu Securitatea. În faţa creaţiilor sale nu pot decât să mă înclin.
De remarcat, însă, şi prezenţa domnului Gabriel Coşoveanu (este pentru a doua oară când îl văd la aceste adunări şi pentru a doua oară când facem cunoştinţă) plus surpriza pe care Gabriela Gheorghişor i-a făcut-o invitatului: a adus la jumătatea întrevederii câteva studente ca să-l asculte cum citeşte, obligându-l astfel să repete ceea ce a spus în prima parte...
La final, am avut plăcerea de a-l găsi în sală şi de a schimba câteva vorbe cu violoncelistul sufletului meu, maestrul Mircea Suchici, de care deja mi s-a făcut dor. 
Nicolae Coande şi Liviu Ioan Stoiciu
Gabriel Coşoveanu şi Ion Maria
Mircea Suchici & subsemnata

Niciun comentariu: