duminică, 20 octombrie 2013

sistemu' românesc de învăţământ este o glumă proastă

Stau eu liniştită ca omu' pă Facebook şi văd ce postează un coleg pe grup:
"orele de informatica ce ar trebui sa le facem in laboratorul de jos (unde nu avem internet), le vom face in clasa noastra. Asadar vineri trebuie sa venim fiecare cu ce avem, adica laptopuri si tablete cu stik-uri de net si vom desfasura ora in clasa. In viitorul apropiat poate vom reusi sa punem Wi-Fi iar atunci nu va mai trebui sa luam si stik-uri e net." - aşa a zis profa
După ce că dăm o mulţime de bani la şcoală - practic ne jecmăneşte, de parcă am fi la o şcoală privată, nu la una publică, colac peste pupăză acum trebuie să ne luăm şi obiectele personale de acasă la şcoală. Nu vi se pare că întreceţi măsura? Vorba Adinei: "Şi dacă n-am de niciunele?". Sau dacă nu ne lasă părinţii să mergem cu ele la şcoală? 
Cine a gândit sistemul ăsta este un foarte mare prost. Şi n-a avut deloc logică. 
Postasem în urmă cu ceva vreme pe Facebook poza asta şi pusesem următoarea descriere: "mergem la şcoală ca să nu ne plictisim acasă", iar prietenul Mihai Măceş mi-a lăsat un comentariu: "şi să vă plictisiţi la şcoală". Cam aşa e, da. Nu facem mare lucru, nu ne atrage mai deloc. Ne ducem doar pentru că trebuie. 
De ce am avut marele ghinion de a mă naşte în România, de ce? Sau de ce am avut marele ghinion ca părinţii mei să nu plece din România, de ce?

Niciun comentariu: