marți, 30 aprilie 2013

she's just a girl and she's on fire

Copilul pe care l-am admirat dintotdeauna, copilul care pentru mine este fascinant în orice împrejurare, copilul care mereu mă readuce în tărâmul frumuseţii pure trece acum printr-o perioadă dureroasă scriind la lucrarea de licenţă, dar şi printr-o bucurie ce mă face mai mult decât mândră de el. Raluca Blezniuc, locuitorul meu preferat din Suceava, iar în cei mai recenţi ani din Cluj, aşteaptă să afle data lansării primului ei volum de versuri.
Anul trecut, pe vremea asta, stăteam de vorbă aici. În seara asta m-a făcut să plâng [te ţin eu minte, Blezniuc!]. Aici o puteţi citi, va fi o plăcere.
Raluca Blezniuc este cea mai bună poetă româncă din ultimele zeci de ani. Am zis! şi nu pentru că o cunosc & chestii, ci pentru că eu chiar cred în talentul şi munca ei şi pentru că am nasu' fin la poezie. 

EDITURA VINEA / COMUNICAT CĂTRE NAŢIUNE:
REŢINEŢI UN NUME PENTRU POEZIA ÎN LIMBA ROMÂNĂ -
RALUCA BLEZNIUC -
"MARELE PREMIU VINEA" pentru debut, Ediţia a XXII-a

Juriu: Gălăţanu, Tzone, Soviany.
Coperta: cu o lucrare a pictorului brăilean CRISTIAN RADU.

Niciun comentariu: