luni, 22 aprilie 2013

chestionarul lui Proust

1.Principala mea trăsătură.
iniţiativa
2. Calitatea pe care îmi doresc s-o descopăr la un bărbat.
răbdarea-bunătatea
3. Calitatea pe care îmi doresc s-o descopăr la o femeie.
demnitatea
4. Ce preţuiesc cel mai mult la prietenii mei.
sinceritatea
5. Principalul meu defect.
toleranţa
6. Ocupaţia mea preferată.
creaţia
7. Fericirea, aşa cum o visez.
undeva, cândva, cineva îţi zâmbeşte
8. Care ar fi cea mai mare nefericire.
să dezamăgesc
9. Locul unde aş vrea să trăiesc.
niciunde şi pretutindeni
10. Culoarea mea preferată.
acum mov
11. Floarea mea preferată.
acum laleaua
12. Pasărea mea preferată.
barza
13. Prozatorii mei preferaţi.
Filip Florian, Sorin Delaskela, Alexandru Vakulovski şi alţii
14. Poeţii mei preferaţi.
Mihai Firică, Nicolae Prelipceanu, Anton Jurebie şi alţii
15. Eroii mei preferaţi din literatură şi din viaţa reală.
mhh, n-am. poate Paul Goma.
16. Eroinele mele preferate din literatură şi din viaţa reală.
Jane Eyre (din romanul omonim al lui Jane Austen). 
17. Compozitorii mei preferaţi.
Johann Strauss. şi Mircea Suchici se pune?
18. Pictorii mei preferaţi.
Rene Magritte. şi cei amatori, desigur
19. Ce urăsc cel mai mult.
prostia, incultura, limitele
20. Darul pe care aş vrea să-l am.
huh, să citesc gândurile
21. Cum aş vrea să mor.
cu paharu lângă mine, cu cobzaru lângă mine, uite-aşa aş vrea să mooooorrr
22.Greşelile care-mi inspiră cea mai mare indulgenţă.
nu există 
23.Deviza mea.
"mai bine regreţi ceea ce faci decât ceea ce nu faci!"
24. Starea mea de spirit actuală.
bla-bla.

Niciun comentariu: