vineri, 4 februarie 2011

without

Am descoperit copii minunaţi ,cu suflete ale căror văluri de sting în seri cuminţi,filmate de sângele lui Dumnezeu. Ei fac parte din sfera ortografică a unui pixuleţ care nu ştie să numere corăbii printre rânduri.
Torn Pepsi (normal) în mine....am senzaţia că a început să mă urască băutura asta !

Am nevoie de o pauză în poezie...o pauză în care să îmi amintesc chiar şi primul lucru pe care l-am făcut când am născut primul vers.Am nevoie să respir aer curat de literă veche !

Azi am reuşit performanţa de a întârzia la istorie...din cauza somnului,bineînţeles...în această pseudovacanţă am dormit supermult...noaptea - de la 12,maxim 1 pana pe la 8 şi ziua - în intervalul 2-9 .Mi-am făcut rezerve,căci de luni începe distracţia ...un nou semestru,la final un examen.Deja m-am săturat să vorbesc despre "celebrul" examen.
Duminică o să fie ultima zi de relaxare...atunci o să-mi ascut toate creioanele,o să încerc toate pixurile,o să pun cerneală în toate stilourile, o să mă înarmez cu un zâmbet imens şi o să îmi pun nelipsitele mele brăţări aducătoare de noroc ! Când eram mai mică,cineva mi-a spus că poţi învăţa extrem de mult,dar dacă nu ai şi un pic de noroc,tot degeaba !

şi o fotografie găsită pe net ieri...că tot ne tragem din flori

Niciun comentariu: