vineri, 11 februarie 2011

cam aşa

scriu doar cu mâna dreaptă pentru că cu cea stângă îmi îndes ciocolată în gură...şi torn Pepsi !
sunt în pauza dintre 2 reprize de scris la mate...cred că prof.Turcitu ar fi mândru de mine să audă că mi-am sacrificat o seară de vineri scriind la mate. şi o fac chiar benevol !
tocmai mi-am ascuţit cele 5 creioane cu care las urme pe foile caietului cu pătrăţele...de la bun început vă spun că nu-mi place să ascut creioane...şi de aceea cum se toci unul,cum luai altul cu vârful ascuţit.

în noaptea trecută ,pe la 1 jumătate ,cu Radio KissFM şi cu tata în cameră am născocit vreo 8 poeme,care,inevitabil,fură citite de Eliza azi,la şcoală. Ea îmi zise că nu mai are idei de poezii,dar mă gândesc eu la ceva şi îi zic.Ea construieşte mai mult epigrame.

hai că "ne auzim" mâine!

Niciun comentariu: