miercuri, 16 februarie 2011

seară de miercuri cu aromă de notă mare!

Am tot încercat zilele astea să citesc poezie,la sfatului domnului Coande [sau Domnul Poet,cum îmi place mie să-i spun]....Mi-am dat seama că nu am răbdare.
Îmi place să scriu poezie,însă să citesc mai puţin...la romane totul merge strună! dacă îmi place ,îl devorez chiar din prima zi !Lla poezie nu ştiu ce nu merge ...mi se par complicate! Poate că şi cititorii mei vor spune la fel într-o zi.

Astăzi am aflat cum a murit Caragiale...straşnic a mai fost omul acesta!

şi...pentru că am găsit nişte versuri frumoase ,ale lui Ion Minulescu :

"Nu sunt ce par a fi -
Nu sunt
Nimic din ce-aş fi vrut să fiu!...
Dar fiindcă m-am născut fără să ştiu,
Sau prea curând,
Sau poate prea târziu...
M-am resemnat, ca orice bun creştin,
Şi n-am rămas decât... Cel care sunt!..."

mi-a venit dor de un amurg cu cana de ceai în mâini şi de un răsărit pe plajă !

trebuie să fac rost de cartea "Poţi să ţii un secret?" de Sophie Kinsella...a citit-o Andreea F [:x] şi îmi povestii într-o pauză...mă făcu curioasă !...deci Deea citeşte supermult : două cărţi pe săptămână !!! ...eu abia am timp să citesc 200-300 de pagini ! ...deci [ticul verbal pe care îl avea ea într-un timp] "Felicitări! " ,Deea!...aaa,şi să ştii că sunt invidioasă : eu nu prea mă pricep să-mi gestionez timpul. ...cum a spus tati : "Roxy,tu ai un defect stricat!" ...sau eu,înainte de ora de geografie : " am două mari trei defecte" :))
deh,fiţe de scriitoare ...!

Niciun comentariu: