vineri, 10 iunie 2011

Protestez!

Frate român,
M-am săturat de fete cu botox şi manechine cu celulită.De blonde.De tipe care arată bine şi atât.Care nu sunt în stare să facă un acord între subiect şi predicat.Fete care citesc doar etichetele de la ţoale şi pantofi.Care mănâncă bio şi merg la sală să pară intelectuale.Care plătesc cu cardul şi au luat diplome pe sâni mari.

M-am săturat de băieţi de bani gata care au impresia că pot cumpăra orice.Care au iubite doar ca să aibă, nu să simtă ceva pentru ele.Care se îmbracă de firmă şi au privilegii pentru că tata ocupă nu ştiu ce funcţie în stat.Care se duc să facă studii în străinătate ca să-şi posteze poze pe feisbuc cu toate piţipoancele de pe acolo, ce oricum sunt mai serioase decât ale noastre.
=> M-am săturat de fiţe.
Ăştia distrug toate generaţiile care vin din urmă.Pe bune.Am momente când mă întreb de ce nu m-au afectat şi pe mine.Nu ştiu sigur.Poate pentru că trăiesc într-o familie de oameni normali.Poate că nu-mi place să fiu la fel ca ceilalţi.

M-am săturat să aud aceleaşi ritmuri de melodii peste tot, oricând.De ce nu se caută originalitate?E valabil pentru toate domeniile, nu numai pentru muzică.O luăm în ordine cronologică : grădiniţă, clase primare, gimnaziu, liceu, facultate, masterat, doctorat şi dacă o mai fi ceva, mă scuzaţi că n-am pus, dar eu una nu mai ştiu.Toţi merg după acelaşi tipar.Foarte rar oameni ce au ca scop căutarea originalităţii sau pur şi simplu să accepte ceea ce spun alţii.

M-am săturat de inconştienţi, proşti, nesimţiţi, ţărani (la figurat), analfabeţi, drogaţi.M-am săturat de România.Nu sunt patrioată.Vreo problemă?Daţi-mă în judecată, în caz că nu vă convine. (Ultima Constituţie a României, cea din 1991, garantează cetăţenilor dreptul la o părere proprie şi ca aceasta să fie ascultată şi respectată de cei din jur.)

Nici nu-mi mai vine să mă semnez cu numele meu adevărat, aşa că pun asta(poate fi interpretată şi ca o aluzie la politica mioritică) :
Autostrada claustrofobă

Niciun comentariu: