luni, 27 iunie 2011

chiar ?

Nu înţeleg. Mi se mai întâmplă şi mie din când în când să nu înţeleg câte o chestie. Şi nu dau vina pe boală!
Am avut răbdare. Prea multă răbdare. Cei care mă cunosc ar putea jura că n-am fost eu. Am explicat, am insistat, am reluat. Acum pot să zic că îi înţeleg pe profesori când se satură să explice.
Am fost fată bună....şi, ca de fiecare data când sunt fată bună, sunt dezamăgită. Wow !
Mersi, frăţică!
Aştepţi să-mi cer eu scuze iar? Neeeea, n-ai să vezi aşa ceva în vecii vecilor.
Lasă-mă ...eu rămân cu "obsesiile" mele, cu "fiţele" mele, cu A al meu, cu O al meu, cu toţi ai mei. Rămân în lumea mea...unde totul zâmbeşte şi nu se lasă înfrânt după prima luptă. Nu câştigi niciodată dacă renunţi la luptă! => nu uita asta!

P.S. : Acum , că e vacanţă şi, în sfârşit, am timp, o să scriu despre A. yeeeey !!!
TRĂIASCĂ A !!!! că te iubesc şi te iubim !

P.S. la P.S. : cei care nu ştiu cine e A şi vor să afle, căutaţi la blog postările din luna mai din 2011 postarea numită "Povestea unei perechi de ochi". Îl găsiţi acolo.

Niciun comentariu: