duminică, 12 iunie 2011

prescurtări din viaţa 9

M-am trezit cu ochii cât cepele şi mă dureau toate.Abia puteam să mă mişc.Am stat puţin acasă, am luat un Panadol şi-am plecat la Fane.Acolo ... peisaj frumos, cuvinte lipsă, simţire caldă, agramatisme, evocări stupide, joc de mâni nebune, dare de seamă de nişte chestii.Am stat vreo 3 ore, fără să exagerez, pe scări.Mi-a plăcut să aştept ceva care nu a venit.Însă sfârşitul mi-a dovedit că viaţa are, într-adevăr, subînţelesuri care nu au de-a face cu omul.
La mine-n sat sărbătoare mare a fost, întrucât a fost ziua lui.Nu m-am dus şi rău îmi pare.

Acasă ....
M-am hotărât.Vreau în Buzeşti.Neapărat.Dacă nu intru la profil de filologie bilingv engleză, vreau la ştiinţe sociale.Oricum îmi place istoria şi alea de gândit mult : sociologia, psihologia.
Buzeşti mi se pare cel mai serios liceu din Craiova.Profesori pregătiţi calumea, cumsecade, portarul care nu te lasă să chiuleşti...
Hmm, pe 20 şi 22 am examenele ... săptămâna asta repet tot ... am nişte super avantaje dacă iau note mari la examene : mândria mea de copil cuminte că am intrat la Buzeşti, dacă iau peste 9 la mate îmi scoate tata prima carte cu poezii, dacă media mea de admitere o să fie peste 9 o să mă duc în tabără gratuit de la o organizaţie şi, în special, o să-l cunosc pe celebrul prof Busuiocescu şi Mircea :)):)) . Cred că am şanse destul de mari.Media din clasele 5-8 este 9,66. Deşteapta de mine :))
Sper să-mi treacă febra ... şi să reţin multe chestii. Noroc mie!
Şi mulţumesc tuturor oamenilor care mă încurajează în fiecare zi!

Niciun comentariu: