joi, 2 iunie 2011

param pam

O zi very agitată.De dimineaţă, la 9, avusei probă de desen.La 11 mă prezentai la şcoală.Mă ascultă proful de fizică, după ce învăţai în pauză.Că ţinu dumnealui neapărat să mă asculte azi, nu mâine, că cică să nu mai fiu eu stresată.Apoi, imediat, la un minut distanţă, urmă o lucrare la română, deşi nu aveam română.Tot ca să nu mă mai duc mâine la şcoală.De la 12 la 2 avusei mate.Intens.Pe bune.
La 3 eram programată la proba de muzică.Îmi fu puţin frică, pentru că ieşiseră nişte fete înaintea mea, foarte speriate, că le zisese profesoara din comisie că sunt respinse. Veni şi rândul meu.Intrai în sală.Pauză.Mai erau trei tipe până să mă asculte pe mine.Faza naşpa era că eu nu avusei repertoriu.Cerui rapid o foaie şi îmi întocmi cu grijă repertoriu de cinci piese : A when the saints, Steaua sus răsare, La oglindă, Dar-ar naiba-n tine dragoste şi Happiness. Param pam.Mă strigă profa.Auzisem eu de afară că ea e exigentă şi proful mai de treabă.Cu paşii împleticiţi mă dusei până la catedră şi le întinsei foaia cu lista de cântece şi buletinul.Îi întrebai mai întâi pe oameni dacă nu au probleme cu inima, să nu se sperie rău când cânt eu.Param pam.Mă puse madama să îi cânt aia cu dragostea, întrucât este her favourite song.Mai cântară şi ei cu mine puţin.Aaa, şi înainte de a cânta, mă lăudai că 2 ani am făcut parte din cor, însă de când a decedat domnul prof, m-am pierdut.Nu am mai cântat calumea.Buuun.Deci trecu faza cu cântatul.Fusei o fericită că nu mă mai puse domnul prof să fac vocalize de alea.Ritmul pe care mi-l bătu prof Mihăescu Mihai fu simplu...gen 1 2 3 , 1 2 3 , 1. La alte candidate fu mega dificil, ajungând şi până la 18 bătăi.Ieşi afară foooarte încântată, because îmi spuseră că sunt admisă.Prinsesem curaj şi începusem să cânt şi afară :))
La 5 ajunsei acasă şi mă apucai să fac teste la mate.La 6 jumătate mă înfiinţai la Mister Nea Mărin.Încă două ore de mate.Şi mai intens.La 9 mă întorsei acasă.
Start la playlist-ul de pe youtube.
Din lipsă de ocupaţie, mă apucai să citesc prin arhiva de la mess. Să mă inspir pentru ceva ...
Uitasem! Today din nou a plouat !!!

Azi îmi e dor. Dor de toţi oamenii frumoşi pe care i-am cunoscut ... :x .

şi e a nu ştiu câta oară când dau "repeat" la melodia asta
http://www.youtube.com/watch?v=mATCfIa4M68

# scuze pentru exprimarea urâtă, însă sunt obosită rău ...

Niciun comentariu: