marți, 7 iunie 2011

profii mei - perle (2)

de prin orele de fizică ... cu domnul profesor Mătuşa Dorin (M.D.) :x

M.D. : Hai de sus în jos, repede!

M.D. : Mai reiau o dată.

M.D. : Relaţiile 2,3 şi 4 se înlocuieşte în prima.

M.D. Repet încă o dată.

M.D. : S-a zgâlţâiat şi şcoala.

M.D. : S-a efectuat evacuarea într-o ordine mai perfectă.

M.D. : Fac o legendă puţină.

M.D. : Disoceţie

Luisa : Parcă l-am mai dat odată (câmpul magnetic)!
M.D. : Nu, a fost mai demult.

M.D. : În România era o stare bună, de economică.

M.D. : Părinţii vă dă să mâncaţi.

M.D. : Dacă n-aţi văzut, mă mişc mai aproape de dumneavoastră.

M.D. : Primul experient (experiment !!!)

M.D. : Ceea ce am şubliniat (subliniat !!!)

M.D. : Voi aţi crescut mari

M.D. : În lume e uzaju`, dar şi abuzaju`

M.D. : Să mă uit şi eu

M.D. : Pe pelicula mea

M.D. : Dacă aş face asta, m-aş băga la închisoare.
Ana : V-aţi autobăga?

M.D. : Cazurile cele mai fericite posibile

M.D. : Ce fun suntem! (fun în engleză)

M.D. : Una in mintele (minţile !!!)

M.D. : Vă prezentaţi referatul într-un minut jumătate, doi.

M.D. : Leucemie de sânge

M.D. : Există nuclei (zău? eu ştiam că există nucleE)

M.D. : Mai durezi puţin.

Aaa.... să nu uit... înainte de toate aceste greşeli, domnul profesor este un om extraordinar :x , pe care mulţi elevi îl iubesc ... dar nu am putut să nu remarc că, după ce ne ţinea câteva zeci de minute din aproape fiecare oră să ne explice câte o chestie din viaţă, ne spunea la sfârşit "dar nu e cazul!" .

Şi nu pot să-l uit nici pe domnul Popescu, cu care am făcut câteva ore de fizică într-a şaşea ... se holba la mine când subliniam ceva cu marker-ul de ziceai "Doamne, ce-i asta?!" ... şi cele două mari greşeli :
P. : Scriţi !

P. : Mina de pix de la creion . (asta e the best, pe bune :)):)) )

Niciun comentariu: