miercuri, 6 aprilie 2011

something new

la ora de română luarăm toată clasa nota 4 pentru că nu zise nimeni subiectul operei la "o scrisoare pierdută " ...super ! ce senzaţie ! n-am mai luat niciodată 4 până acum, e prima mea experienţă de genul ăsta... Bianca începuse pe acolo să plângă, să se vaite că ea luă 4 şi învăţase...păi dacă învăţase, de ce nu avu curaj să-i explice profesoarei subiectul operei ? ă? nu aud ! ...eu încercai să-i zic ceva, dar cică fusei informată prost şi atunci nu mai zisei nimic...
în timp ce profa ţipa la noi(după ce ne pusese nota!!!) mie îmi venea să râd, nu mă puteam abţine, nu eram singura, de altfel...situaţia asta mi se păru de-a dreptul caraghioasă, având în vedere că noi suntem clasa bunăăăă .
asta e! nu este sfârşitul lumii că luarăm 4 la română...şi oricum cred că ne modifică notele, cu toate că ne ameninţă că dumneaei nu modifică note.

în ora de educaţie tehnologică (n-am mai zis toată denumirea de nu ştiu când :)) ! ) ne dădu profesorul o lecţie despre cum să ne prezentăm la un interviu de angajare....şi îi tot dădea pe acolo cu Scrisoarea de prezentare ar trebui să fie tehnoredactată la computer...dacă e tehnoredactată, unde pisici ar putea fi tehnoredactată decât la computer ? am putea să o tehnoredactăm la preşul din faţa uşii ?

Niciun comentariu: