sâmbătă, 23 aprilie 2011

cărţi de citit - 3

. "La Paradisul femeilor " de Emile Zola .

am ales romanul din bibliotecă după titlu şi mă mir că am avut răbdare să-l parcurg pe tot ...
a meritat să citesc vreo 300 de pagini degeaba, ca în următoarele 100 să găsesc şi eu că opera lui Zola este interesantă, din punct de vedere estetic şi romantic. deşi puterea Denisei asupra lui Mouret mi s-a părut puţin trasă de păr, afirm că m-a surprins.
dacă doriţi să învăţaţi cum se face o descriere, cumpăraţi-vă "La Paradisul femeilor". este foarte bună pentru aşa ceva!

am găsit ceva ce mi-a plăcut mult :
"Dacă e să mor, mai bine mor de pasiune decât de plictiseală!"
"i se părea că viaţa o părăseşte tot mai mult cu fiecare clipă; când i se punea vreo întrebare, răspundea mirată că nu suferea şi că era, pur şi simplu, toropită de somn"

Niciun comentariu: