joi, 21 martie 2013

poezia înainte de toate!.

La mulţi ani! 
pentru că azi - 21 martie - este Ziua Mondială a Poeziei am organizat împreună cu domnul profesor Sandu Turneanu o întâlnire în amfiteatrul şcolii cu elevii interesaţi de poezie. aceştia ne-au recitat din Arghezi, Blandiana, Eminescu, Blaga şi Bacovia cu "Lacustră" (singura recitată pe scenă. îţi mulţumim, Cezar!). profu Mihăescu şi-a demonstrat calităţile de actor recitând din Nichita şi Sorescu. s-a lăsat şi cu un concurs: le-am dat nişte versuri, iar ei au recunoscut de fiecare dată poetul. la final am fost martorii unui duet surprinzător în persoanele domnilor profi - genial momentul.

Profu M: Sandu, fă-te că lucrezi! :))
şi acum ne face Roxi o poză drăguţă :))

profu M şi elevă recitând (singura poză clară cu cineva care recită înainte să mi se închidă aparatul)

după-amiază ne-am întâlnit la Tradem să-l ascultăm pe poetul Anton Jurebie, invitatul acestei luni. stilul său e atât de... bun!! ("scriem şi noi cum putem şi îi spunem stil" - nu-mi amintesc cine a spus-o) m-a super-uimit. o să fie o plăcere să-i citesc volumul pe care ni l-a dăruit. mulţumim! superb. a fost superb.
Georgiana, Cornel Mihai Ungureanu, Marius Dobrin, Nicolae Coande şi Anton Jurebie :x

Ion Maria, Emilian Mirea, Toma Grigorie, un tip, Mihai Dincă şi Mircea Suchici :x
 şiiiiiii poza asta, aşa, că vă iubesc:

Niciun comentariu: