miercuri, 13 martie 2013

Paraziţii. fuck yeaaa

pe sistemul:
am primit de la Ioni - Mulţumesc! - o revistă din anul 2004 a şcolii la care învăţ. era mult mai bine structurată şi mai a elevilor.
printre altele, la secţiunea "mondene" un elev de clasa a VIIIa a scris un articol de o pagină despre Paraziţii.
iubesc Paraziţii. sunt, pur şi simplu, buni în ceea ce fac. au o filosofie de viaţă morală sănătoasă. sunt citiţi. au nişte versuri formidabile, pe care le concep singuri.
primul lor album se numeşte "Poezii pentru pereţi", fiind al doilea album de rap din ţara noastră, primul aparţinând lui R.A.C.L.A, nu lui BUG Mafia, aşa cum crede majoritatea. nu mă apuc acum să scriu biografia lor (deşi ar merita să o facă cineva şi apoi să apară sub formă de carte), o puteţi citi pe alte platforme.
când sunt nervoasă sau supărată, melodiile lor mă fac să-mi revin, din ce în ce mai puternică. m-au învăţat să nu-mi pese de ceea ce spun/fac cei care-mi sunt inferiori.
Paraziţii nu-s nişte bad boys sau şmecheraşi. din contră, au un mesaj social puternic care reuşeşte să producă mişcări :)
sprijiniţi de Ministerul Educaţiei şi Cercetării (mişto ministrul! oare cine o fi fost? respect!) au realizat asta:
de asemenea, toate videoclipurile lor sunt tari. textele lor sunt bune dpdv literar, ar avea succes cu ele.
câteva citate:
"eşti atât de grasă că nu încapi în gândurile mele"
"unde se termină visele moartea respiră"
"nu-mi permit luxul să nu reuşesc"
"mă urăsc intensiv trei secunde pe zi"
repet: iubesc Paraziţii! dar îi iubesc şi separat pe Cheloo şi Ombladon, au proiecte solo geniale.

P.S.: ştiu că o turmă de blazaţi îmi va reproşa că ascult muzică proastă, că sunt kitsch etc şamd. nu-mi pasă. măcar nu-s ipocrită. am un prieten care e prof universitar şi îi plac. cum ar zice Paraziţii: "o sugeţi!". şi înc-o dată, ca să vă fie clar: iubesc Paraziţii! :))

şi, că tot îs rapperiţă, recomand şi

Niciun comentariu: