sâmbătă, 2 martie 2013

pauză de Gaudeamus.

am văzut programul de la Gaudeamus cândva pe undeva şi mi-am zis că singurul moment la care vreau să fiu prezentă este lectura susţinută de poeţii Aurelian Zisu, Nicolae Coande şi Ionel Ciupureanu. (plus alţii)
uitasem. îmi amintii la ţară, pe la 12:00. la 15:00 era evenimentul. şi ajunsei, datorită lui tati. Mulţumesc! :*
Gabriel Nedelea, Ionel Ciupureanu, Silviu Gongonea, Livia Moreanu
Mădălina, Nicolae Coande, Aurelian Zisu, Luiza Mitu
stând eu acolo în primul rând, îmi arunc ochii pe cărţile expuse pe măsuţă. ce văd? numele. meu. surprize-surprize. yay, am apărut într-o antologie. ddhhh, şi are coperta neagră :x
 Petrişor Militaru dixit:
M-am bucurat tare că am găsit :
mi-am mai luat şi :
impresii de lectură în curând.

Vă pup! >:D<

Niciun comentariu: