sâmbătă, 9 februarie 2013

revoltă

Pe 4 ianuarie am fost cu Mimi la un training Oriflame. Am cunoscut-o pe Simona, ea lucra acolo şi tocmai venise de la dentist. El a pus-o să-şi mai facă alte analize. Astfel Simona a aflat că suferea de ceva. Ieri am aflat şi eu că Simona are leucemie. A venit Mimi la mine şi discutam despre asta, când ne-am dat seama că Simona e un fel de rudă cu noi. Apoi am dat telefoane să o căutăm şi ni s-a spus că este la spital la Bucureşti.
Dimineaţă mă sună Mimi. Corpul Simonei a cedat azi-noapte.
R.I.P.!
Momentul ăla când te simţi inutil pentru că nu poţi ajuta pe cineva!

Ajunsei acasă şi eram pe bloguri. Citesc asta pe al lui Claudiu Komartin : http://unanotimpinberceni.blogspot.ro/2013/02/mult-succes-nicolae-manolescu.html.
Mă rog, ştiţi voi scandalurile din ultima perioadă...
Înţeleg totul până la partea în care în amalgamul de funcţii ale lui Manolescu se adaugă şi "proaspăt însurăţel".
Ce are a face asta cu cariera lui? Jur că v-aş da în judecată pentru asta. Ce treabă aveţi voi cu dragostea lui Manolescu? Sunteţi invidioşi sau ce?
Iată cum tabloidizaţi... Sfinţilor... Vă contraziceţi singuri şi nu recunoaşteţi... Halal intelectuali :))
P.S.: Alex. Ştefănescu când o să moară?

Niciun comentariu: