miercuri, 6 februarie 2013

cărţi de citit - 47

 " Miliardari din întâmplare. Povestea Facebook-ului: sex, bani, geniu şi trădare " de Ben Mezrich

Eram cu tata prin Billa (să nu vă duceţi niciodată acolo, e foarte naşpa) să căutăm chestii dulci pentru bunicu', din alea pentru diabetici. Stăteam la rând la casă şi mă uitam eu ce filme au pe acolo, am dat peste carte. Singura pe care o aveau. Cum în 2008 mi-am făcut contul de Facebook şi nu ştiam mai nimic despre site, am luat-o.
Povestea Facebook-ului e chiar palpitantă, vezi lucrurile din alt unghi după ce citeşti. Începi să înţelegi lumea asta mai bine. Nu ar avea niciun farmec să vă descriu evoluţia siteului aici. Dar pot să spun că Mark Zuckerberg este genul meu de om :)
Am văzut şi filmul: "The Social Network". Tare. Frumuşel actorul ce-l interpretează pe Eduardo Saverin. 
În fond, eu mi-am creat un cont pentru că voiam să mă joc Farmville. Văzusem asta la Alex şi Cris. Noroc că m-am plictisit repede de jocuri. Acum ţin legătura cu prieteni şi cunoştinţe, văd noutăţile. De fapt, e doar cunoaşterea reciprocă fără să trebuiască să ai curajul băgării în seamă pe viu.
Am cunoscut ceva oameni pe site cu care m-am văzut faţă către faţă şi nu regret. Asta ca o paranteză.
Trăiască Facebook! (pot să trăiesc şi fără el) 

Niciun comentariu: