marți, 26 februarie 2013

olimpiada lu' peşte

ziceam acum o lună că m-am calificat la faza judeţeană a olimpiadei de română.
sâmbătă se dădu proba. nu am avut niciun stres - profa nu mi-a dat nimic de învăţaţ/repetat/citit/ sau ceva. abia mi-a zis când e. n-a interesat-o deloc. nici pe mine prea tare, dar e un fel de tradiţie. am mers în fiecare an şi am luat premii. am mai citit eu câte ceva. lucrarea a fost ok, am scris enorm şi nu aiurea.
am luat 94 puncte din 120. am zis că nu e posibil. m-am dus ieri cu tati la CN Fraţii Buzeşti, căci acolo a avut loc proba, să facem contestaţie. ne întreabă secretara: "ştiţi, a zis doamna directoare dacă credeţi că se merită să faceţi contestaţie?". cum să întrebi aşa ceva? cât de prost să fii să întrebi asta? m-am enervat şi i-am zis: "credeţi că mă mişcam până aici, îmi făceam idei, se învoia tata de la serviciu, eu de la şcoală, doar de dragul de a vă admira pereţii liceului?". a completat tata contestaţia. contestaţia cu numărul 1.
la şcoală m-a oprit pe hol profu Turneanu să mă întrebe ce am făcut la olimpiadă. îi zic punctajul, îmi zice să fac contestaţie, îi spun că tocmai de acolo vin. îmi zice că şi dumnealui fusese cu eleva dumnealui de a XI-a (Lore), care luase 100 puncte. rămâne să treacă dumnealui azi pe la Buzeşti să vadă rezultatele după recorectare.
şi ne vedem noi azi ca oamenii şi îmi relatează profu Turneanu aşa:
tu - iniţial 94 puncte, după contestaţie 94 puncte.
Lore - iniţial 100 puncte, după contestaţie 100 puncte.
altă elevă tot de la clasa a XI-a - iniţial 100 puncte, după contestaţie 110 puncte.
care era diferenţa între mine, Lore şi cealaltă elevă care făcuse contestaţie? tipa era elevă la Buzeşti. halal!
mereu Buzeşti face şi drege şi ia mereu premii judeţene şi chestii, iar la fazele naţionale ne fac judeţul de râs.
( când îmi amintesc că voiam să intru în Buzeşti, mi se face milă de mine. voiam acolo doar pentru că fusese verişoara mea acolo. )
cel mai mare punctaj a fost 119, luat de cineva de la Carol. urmat de 118, tot de la Carol. buni copiii. poate fac parte din grupul "Vulturii lui Zisu".  

Un comentariu:

MikuMyuuki spunea...

Pe vremea cand mergeam si eu la olimpiada... era la fel. :))
Tocmai de-asta era bine daca mergeai in Buzesti, aveai mai mult de castigat.
Din exterior... chiar e urat. urat. urat. urat. ce fac ei. Dar ce poti sa le faci? sunt #1, cu toate ca se pare ca acum i-a luat Carolu`