luni, 12 martie 2012

Pentru tine, cu drag

Scriu acum mâncând nişte paste, una dintre mâncărurile mele favorite. Ai mei mi-au luat o tonă de dulciuri, în frigider am cel puţin 1000 de chestii cu ciocolată. Sunt cam speriaţi că am slăbit aşa brusc destul de mult. Ca să polemizez puţin, aş spune că cine suferă (din dragoste), slăbeşte. Apropo, am primit nişte napolitane bune din Germania. Mulţumesc! :*

Azi a venit profa de română cu o idee... Mă, copii, să invităm şi noi personalităţi la noi în amfiteatru să vă vorbească despre valori şi chestii. ... Bine, frate, cum vine chestia asta? Eu i-am sugerat acelaşi lucru în urmă cu vreo două săptămâni. Evident, am "furat" ideea de la manifestările culturale din oraş. În timp ce le înmâna lucrările colegilor mei, pentru că a mea a rămas ultima (ştiti voi de ce :)) ), împreună cu Elena am întocmit o listă cu destul de multe nume pentru întâlnirile în discuţie. În mod firesc, am trecut pe listă doar personalităţi din oraş. Cică să ne mai gândim... Păi mă vere, ori suntem golani ori nu mai suntem? Eu pot să aduc oameni, să fac prezentări, chestii, dar directorului îi trebuie pe proiect şi un profesor...

Noaptea trecută, mint. Dimineaţă (când am apucat să dorm maxim două ore) l-am visat pe Cristian Tudor Popescu. Venea noaptea la mine. Era ceva de genul mitul zburătorului.
Am visat-o şi pe Elena, îmi zicea să învăţ la chimie.

Până una alta, trebuie să aleg cinci poezii nepublicate, nepremiate, ne nimic, să le trimit la un concurs. Mă stresează profa de română să îi trimit câteva poezii şi poze cu mine să ocup cam două pagini de revistă. I-am explicat că o să-mi apară trei poeme în română şi, pe coloana alăturată, ele vor fi traduse în franceză de o colegă care înţelege poeticul. Plus că i-am dat şi un mega articol, cu fotografii, despre evenimentele culturale din Craiova, în luna februarie.

Habar n-am ce teme am pentru mâine, dar am nişte subiecte tari pentru scris. Îmi pică ochii în gură de somn, dar asta nu mă clinteşte deloc. Pepsiul e aici, cu mine. M-am obişnuit să ţin căştile în urechi la maxim, acum le am la jumătate şi mă simt nasol.
Dacă o să dorm în noaptea asta, o să-l visez pe Clooney făcându-mi masaj la picioare, că mă dor în ultimul hal. Şi o îngheţată pe bancă în parc cu mult verde în jur.

Niciun comentariu: