marți, 6 martie 2012

frânturi

"Azi scriem poezia pe mari bucăţi de pâine"
"actor retras ca melcul în pantofi"
"proprietar pe vorbe şi rege pe nimic"
"şi-am auzit în tine curgând sângele meu"
"vinde-le tu veninul tău de înger"
"Dar nu-i nimic / o altă lume trece / prin dreptul altei lumi şi nu se ating"
"ca să cobori cu arta în stradă / să nu foloseşti şi tu acelaşi lift hodorogit"
"Renunţă în primul rând la poezie / şi te va durea stomacul mai puţin"
"Nu ţi-e uşor să înţelegi / că poezia nu mai are nevoie de hârtie"
"Dulce naivitate / să crezi că poezia poate face lumea mai bună"
"visul nu-i decât copilul din flori / al realităţii"
"erau şi lămpi care produceau întuneric"
"marea-i un medic simplu spui tot ce vrei nu-ţi pasă"
"prieteni strânşi ca banul sărac într-o batistă"
"numai singurătatea mea nu inventează nimic"
"lacrima nu-i apă, ci cuţit"
"şi cât de greu îmi vine să mă nasc"
"şi striveşti-un copil în cădere"

E Mircea. E Dinescu.

MIRCEA DINESCU

Niciun comentariu: