vineri, 2 martie 2012

"Da, te iubesc! Eu te iubesc!"

Căzui în cazanul cu melancolie şi ascult Mădălina Manole, Leonard Cohen, Ducu Bertzi, Nicu Alifantis pe versurile lui Nichita Stănescu, John Mayer şi chestii de genul. Tot din cauza asta mă apucai să citesc cartea lui Liviu Antonesei, "Despre dragoste. Anatomia unui sentiment".

Mă uitai la filmul "La bani, la cap, la oase". E banal. Până dimineaţă mă mai uit la două filme româneşti, ca să-mi treacă de filme. În cameră e frig, aerisesc cam o juma' de oră să fiu sigură că iasă mirosul de floricele arse.

"Din mii de vise doar tu eşti visul meu!". :x . Astăzi aş fi avut chef de o plimbare prin Bucureşti, o îngheţată şi ceva emoţii. "Fruntea sus şi-mpreună să zâmbim!"

Sunt o mare amatoare de wrestling. Sper că scrisei bine. Văzui o confruntare verbală între Triple H şi The Undertaker. Ăsta ultimul e favoritul meu. L-aş lua de soţ. Cred că bătaia este abia prin aprilie, deci acum îmi potolesc pofta de bătaie cu filmuleţele de pe iutub.

Mă stresează faptul că profa de română nu a avut timp să citească mega articolul meu. Mâine e olimpiada şi-mi e greaţă. Mă duc să caut o lămâie.
Mâine vreau să scriu (atenţie : am zis vreau!) despre oamenii care nu vor să recunoască adevărul despre propria persoană şi se ascund după deget.
Vorba lui Mircea Badea : "Bine! Pa!"

Niciun comentariu: